بزرگترین مرکز خدمات یخچال ال جی در تهران

  • تعمیر کندانسورهای یخچال فریزرهای شرکت ال جی
  • تعمیر کمپرسورهای یخچال‌های ال جی
  • تعمیر اواپراتور یخچال ال جی
  • تعمیر برد الکترونیکی یخچال ال جی

  • تعمیر سنسور دمای یخچال ال جی

  • تعمیر قطعات یخچال ال جی

  • سرویس و راه اندازی یخچال ال جی
  • تعمیر یخچال ال جی در تهران
  • تعمیر ترموستات یخچال ال جی

تعمیر یخچال ال جی | مجرب‌ترین مرکز تعمیرات این وسیله + عیب‌یابی قطعات

یخچال ال جی؛ مهم‌ترین وسیله برقی آشپزخانه

فعالیت ال جی LG در زمینه ساخت لوازم خانگی بسیار چشمگیر است و پیشرفت آن نیز در یک دهه اخیر بسیار اعجاب برانگیز و قابل تحسین بوده است. اضافه کردن فناوری ها و ایده های جدید به یخچال های خود سبب شده است تا در زمینه ساخت یخچال یکه تاز باشد و از ال جی به عنوان پرچمدار و یکی از محبوب ترین برندها نام برده شود. اما خب عملکرد یخچال های ال جی چگونه است که سبب شده تا به یکی از پر فروش ترین و پر مخاطب ترین یخچال ها تبدیل شود؟ یخچال های ال جی دارای ویژگی های منحصربفردی هستند. چند ویژگی منحصربفرد آنها به شرح زیر است:

  • مدل های مختلف یخچال های ال جی
  • طراحی زیبا
  • میزان مصرف و کمپرسور خطی
  • سیستم آب تصفیه
  • سیستم تصفیه هوا
  • لامپ های LED به کار رفته در یخچال های ال جی انرژی کمتری را مصرف می کنند
  • سیستم EverCool
  • قفسه های شیشه ای
  • Fresh Balancer
  • Fresh Shield
  • سیستم عیب یابی
  • InstaView
  • قفسه های تاشو و قابل تنظیم
  • عمر و ماندگاری + قیمت

شایان‌ذکر است که باوجود کیفیت بالا، یخچال‌های این برند نیز به تعمیرات نیاز پیدا می‌کنند. به همین خاطر مالکان این یخچال‌ها به دنبال مرکزی تخصصی برای تعمیر و سرویس یخچال ال جی می‌گردند. مرکزی که خدمات تعمیرات باکیفیتی داشته باشد و تعمیرکاران آن بتوانند کار تعمیر یخچال ال جی را در محل انجام دهند. باید اشاره کرد که تعمیرات یخچال بسیار پیچیده است و حتماً باید آن را به یک تعمیرکار مجرب سپرد. مجموعه دماسایت به‌عنوان برترین مرکز تعمیر یخچال ال جی، بهترین، مجرب‌ترین و ماهرترین تعمیرکاران را در اختیار دارد تا کار تعمیر یخچال شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

تعمیر یخچال ال جی

دلیل برتر بودن دماسایت در ارائه خدمات تعمیر یخچال

مهم‌ترین مولفه تاثیرگذار در تعمیر اصولی یخچال ، تجربه و تخصص تعمیرکار است. دماسایت به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز سرویس و تعمیر سیستم‌های برودتی و حرارتی، تنها از تعمیرکاران مجرب و ماهر در مجموعه خود استفاده می‌کند. به همین خاطر شما می‌توانید با خیالی راحت، تعمیر یخچال ال جی خود را به تعمیرکاران مجموعه ما بسپارید.

باید اشاره کرد که سرعت ارائه خدمات در دماسایت بسیار بالا است و تعمیرکاران ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل شما حاضر می‌شوند. همچنین تعمیرکاران دماسایت می‌توانند تمام یخچالها با برندهای مختلف را به‌ آسانی و به‌ صورت تخصصی تعمیر کنند. برای دریافت خدمات تعمیر یا سرویس یخچال ال جی تنها کافی است با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

تعمیرکاران متخصص

تعمیرات کلیه برندها

هزینه های منصفانه

تعویض قطعات اصلی

پشتیبانی خدمات

هماهنگ با زمان شما

به جرات می توانیم بگوییم که دماسایت به دلیل ویژگی های بی بدیل خود در نحوه قیمت دادن و سرعت عمل و تخصص و تجربه بالای کارشناسان تنها مرکز تخصصی سرویس یخچال ال جی و تعمیر یخچال ال جی است که توانسته حرفه ای ترین خدمات را برای مشتریان خود به ارمغان آورد و همیشه مورد رضایت و اعتماد مشتری واقع شود که این از افتخارات این مجموعه می باشد.

تعمیر یخچال ال جی یکی از پیچیده ترین قسمت های نگهداری می باشد که باید بتوان به تمام قسمت های یخچال اعم از مکانیک و الکتریکال مسلط بود و با توجه به شرایط عدم کارکرد مناسب یخچال تشخیص خرابی را داده و جهت خرابی آن بتوان راه کار جهت تعمیر یخچال عرضه کرد.

کارشناسان و تعمیرکار یخچال ال جی با تجربه و متخصص

 

اگر تعمیر یخچال ال جی به صورت غیر اصولی و غیر کارشناسی برنامه ریزی و اجرا گردد باعث آسیب های غیر قابل جبران و هزینه های بسیار گزاف به یخچال می گردد. ما در دماسایت  با بررسی مهندسی و دقیق و جز به جز یخچال، تعمیر یخچال را انجام می دهیم.

کلیه سرویس کاران و  تعمیرکار یخچال ال جی که در این مجموعه فعالیت می کنند همگی در برترین آموزشگاه های سطح کشور علم لازم را در زمینه نگهداری و تعمیر یخچال کسب کرده اند و از همه مهمتر دارای تجربه کاری درخشان می باشند. که هر کدام در عیب یابی یخچال ال جی دارای مهارت و تبحر خاصی می باشند. آنها در کمترین زمان ممکن به صورت تخصصی به عیب یابی دستگاه شما می پردازند آنگاه با توجه به تجربه کاری خود به سرویس و تعمیر یخچال ال جی شما می پردازند.

سرویس و تعمیر یخچال ال جی

یک تعمیرکار حرفه‌ای یخچال برای تعمیر این دستگاه‌ باید مراحل مختلفی را طی کند و به نکات بسیار زیادی توجه داشته باشد. برای مثال تعمیرکاران برای تعمیر یخچال ال جی در ابتدا باید دلیل خرابی این دستگاه را پیدا کنند. در ادامه باید با بهترین ابزارها و به‌صورت کاملا حرفه‌ای، قطعه معیوب را باز کرده و آن را تعمیر یا تعویض کنند. تعمیر قطعات نیز باید به شکلی اصولی و مطابق با استانداردهای شرکت سازنده یخچال ال جی انجام شود.

متاسفانه در حال حاضر در بازار افرادی سودجو وجود دارند که ادعای تعمیرات یخچال ال جی را می کنند، در حالی که این تعمیرات با دیگر بخش های تعمیرات ساختمان کاملا متفاوت است و هر شخصی را نمی توان تعمیرکار یخچال ال جی دانست، چرا که توانایی تعمیر و شناخت سیستم برودتی یخچال بسیار دشوار و زمان بر است.

حتی مدارک فنی حرفه ای چندان قابل استناد نیست، چرا که یک دوره کوتاه مدت تعمیر یخچال ال جی برای آشنایی با یخچالها بسیار کم است و پروسه یادگیری سیستم های برودتی، چندین سال زمان و تلاش می طلبد و همچنین متاسفانه برخی از سازمان ها با دریافت مبلغی پول، اقدام به چاپ مدرک می نمایند.

درخواست خدمات یخچال ال جی خود را ثبت کنید

از طریق یکی از روش های موجود در صفحه تماس با ما با یکی از کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و یا سفارش خود را آنلاین ثبت کنید.

دلیل خرابی مهم‌ترین قطعات یخچال ال جی چیست؟

به‌طور کلی یخچال‌های برند ال جی دارای قطعات زیادی مانند کمپرسور، برد الکترونیک، اواپراتور، کندانسور و ترموستات هستند. هرچند که تعداد قطعات این یخچال‌ها بسیار بیشتر از این تعداد است اما این قطعات جزو قطعات اصلی این دستگاه به‌شمار می‌آیند. چرا که در صورت خرابی هر یک از این قطعات، عملکرد کلی یخچال ال جی شما مختل می‌شود. به همین خاطر در هنگام تعمیر یخچال ال جی ، باید در ابتدا سلامت این قطعات را بررسی کرد. با مهم‌ترین قطعات یخچال‌های این برند کره ای آشنا می‌شویم.

کمپرسور و دلایل خرابی آن

کمپرسور یا موتور یخچال، قلب تپنده این دستگاه است. چرا که به‌مانند قلب در بدن، خون یا همان گاز مبرد را در سیکل تبرید یخچال پمپاژ می‌کند. در واقع در صورت خرابی کمپرسور، یخچال شما دیگر کار نخواهد کرد. به همین خاطر در هنگام تعمیر یخچال ال جی، در ابتدا باید سلامت کمپرسور آن را بررسی نمود.

از جمله دلایل اصلی خرابی کمپرسورهای یخچال‌های این برند می‌توان به برگشت گاز مبرد، کاهش سطح گاز، نوسان برق و خرابی قطعات موتور مانند پیستون‌ها اشاره کرد. همچنین کمپرسور یخچال باید به‌صورت دوره‌ای سرویس شود تا عملکرد مناسبی داشته باشد. افزایش دمای انتهای یخچال در صورت نزدیک بودن فاصله یخچال با دیوار نیز می‌تواند باعث خرابی این قطعه مهم و گران‌قیمت شود. در صورت خرابی کمپرسور، پیشنهاد می‌شود تعمیر آن را به یک مرکز تخصصی تعمیر یخچال ال جی مانند دماسایت بسپارید.

برد الکترونیکی یخچال ال جی

اطلاعات تمام سنسورهای یخچال مانند سنسور دیفراست، سنسور دما و سنسور دیسپنر به برد الکترونیکی آن صادر می‌شود و سپس برد دستورات لازم را به قطعاتی مانند المنت حرارتی دیسپنر یا فریزر، ترموستات و کمپرسور ارسال می‌کند. به همین خاطر می‌توان به برد الکترونیکی، مغز متفکر یخچال نیز گفت. در صورت خرابی این قطعه، یخچال شما روشن نمی‌شود و به همین خاطر در هنگام تعمیر یخچال ال جی، در ابتدا باید سلامت برد الکترونیکی آن را تست کرد. اصلی‌ترین دلیل خرابی این قطعه، نوسان برق است. باید اشاره کرد که تعمیر این قطعه هزینه بالایی دارد و پیشنهاد می‌شود آن را به یک برد الکترونیکی جدید و سالم جایگزین نمایید.

اواپراتور و اهمیت بررسی آن در تعمیر یخچال

تمام فرایند تبرید در سیستم‌های برودتی به تبادل گرمایی مرتبط است. این تبادل نیز در قطعه‌ اواپراتور اتفاق می‌افتد. در این قطعه مایع مبرد بر اثر دریافت گرمای محیط داخل یخچال تبخیر می‌شود و محیط یخچال را خنک می‌کند. به همین خاطر اواپراتور اهمیت بسیار زیادی در فرایند خنک‌سازی یخچال دارد. از جمله دلایل خرابی این قطعه می‌توان به مسدود شدن لوله مویین، یخ‌زدن قطعه و خرابی سنسور دیفراست اشاره کرد. پیشنهاد می‌شود تعمیر اواپراتور یخچال ال جی را به یک مرکز تعمیراتی متخصص مانند دماسایت بسپارید تا کار تعمیر یخچال شما زیر نظر بهترین تعمیرکاران انجام شود.

کندانسور یخچال

گاز مبرد بعد از خروج از کمپرسور و اواپراتور، فشار و دمای بسیار زیادی دارد. کندانسور یخچال ال جی، دما و فشار این گاز را کاهش می‌دهد و آن را از حالت گاز به مایع تبدیل می‌کند تا برای خنک‌سازی یخچال آماده شود. به همین خاطر کندانسور نیز اهمیت بسیار زیادی در سیکل تبرید یخچال دارد. کندانسور یک شبکه لوله‌های مشکی در پشت یخچال است که عموما گرمای زیادی دارد. چرا که گرمای گاز مبرد از طریق آن به بیرون از سیکل تبرید منتقل می‌شود. از جمله دلایل خرابی کندانسور می‌توان به آسیب دیدن شبکه لوله‌ها و یا گرفتگی آ‌ن‌ها اشاره کرد.

سرویس یخچال ال جی

اصلی ترین خدمات ما در سرویس و تعمیر یخچال ال جی

تعمیر-کمپرسور-یخچال

تعمیر کمپرسور یخچال

کمپرسور یکی از مهمترین و تخصصی‌ترین بخش‌های تعمیر و نگهداری یک یخچال محسوب می‌شود.

تعمیر اواپراتور یخچال

تعمیر اواپراتور یخچال

عیب‌یابی اواپراتور باید توسط یک تعمیرکار یخچال که مهارت بالایی دارد، انجام شود.

تعمیر ترموستات یخچال

تعمیر ترموستات یخچال

قطعه ترموستات تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد یخچال دارد و خرابی آن‌ می‌تواند عملکرد یخچال را به‌صورت کامل مختل کند.

یخچال وستینگهاوس

نصب ،راه اندازی یخچال

کارشناسان دماسایت با کسب دانش فنی به روز و با تکیه به سالها تجربه و مهارت آماده ارائه کلیه خدمات نصب و راه اندازی خواهند بود.

تعمیر برد الکترونیکی یخچال

تعمیر برد الکترونیکی یخچال

عیب‌یابی و تعمیر یخچال خود را به دماسایت به‌عنوان برترین مرکز تعمیر و سرویس یخچال بسپارید.

تمیز کردن کندانسور یخچال

تمیز کردن کندانسور یخچال

کندانسور یخچال به عنوان بخشی از فرایند خنک کننده سیستم شناخته می شود و تمیز بودن آن بسیار به راندمان یخچال کمک می کند.

اهمیت استفاده از خدمات یک مرکز حرفه‌ای برای تعمیر یخچال ال جی

یک مرکز تخصصی تعمیر یخچال ال جی مانند دماسایت باید خدمات ویژه‌ای داشته باشد. چرا که تنها در این صورت است که مالکان این یخچال‌ها، کار تعمیر یخچال خود را به این مرکز می‌سپارند. شما با استفاده از خدمات دماسایت می‌توانید از خدمات ویژه زیر بهره‌مند شوید:

  • تعمیر در محل: شما در هر منطقه از تهران که باشید، می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا آن‌ها بهترین تعمیرکاران دماسایت را به محل شما اعزام کنند
  • گارانتی تعمیرات: تمام خدمات ارائه‌شده توسط تعمیرکاران دماسایت دارای گرانتی است تا خیال شما از بابت کیفیت خدمات راحت باشد
  • تعمیر اصولی و سریع: تعمیرکاران دماسایت با استفاده از تجربه و تخصص خود، کار تعمیر یخچال ال جی شما را در کم‌ترین زمان و با بیشترین دقت و کیفیت انجام می‌دهند
  • تعمیرات با هزینه منصفانه: مجموعه دماسایت تلاش می‌کند تا هزینه‌های خدمات خود را با منصفانه‌ترین نرخ دریافت کند

هزینه تعمیر یخچال ال جی چه‌قدر است؟

نرخ هزینه‌های تعمیرات یخچال ال جی بسته به میزان خرابی یخچال، نرخ روز ارز و هزینه قطعات مورد نیاز می‌تواند متفاوت باشد. به همین خاطر نمی‌توان عددی مشخص را برای هزینه تعمیرات این یخچال‌ها بیان کرد. بااین‌حال شما می‌توانید برای اطلاع از نرخ حدودی هزینه‌ها با کارشناسان دماسایت تماس بگیرید.

عیب یابی یخچال ال جی

دماسایت برای تعمیر یخچال در کنار شماست

خرابی یخچال می‌تواند یکی از مشکلات بسیار دردسرساز باشد. در این شرایط شما به تعمیر سریع یخچال خود نیاز دارید. همچنین تعمیر در محل نیز می‌تواند هزینه‌های تعمیر یخچال ال جی شما را به‌شدت کاهش دهد. به همین خاطر دماسایت با ارائه خدماتی مانند تعمیر در محل می‌تواند از صفر تا صد تعمیرات یخچال شما را برعهده بگیرد. مجموعه ما بیش از 10 سال سابقه در زمینه تعمیرات انواع سیستم‌های برودتی دارد و می‌تواند کار تعمیر یخچال شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.

دماسایت ، بزرگترین و برترین مرکز تخصصی تعمیر یخچال ال جی

0+
نفر کارشناس مجرب
0
پروژه های جاری
%0
تعمیر برندها مختلف
0+
پروؤه های موفق

تعمیرکار یخچال ال جی باید چه مهارت هایی داشته باشد؟

یخچالها دستگاه‌های بسیار پیچیده‌ای هستند و به همین خاطر تعمیر آن‌ها نیز پیچیدگی‌ها و دشواری‌های زیادی دارد. تعمیر یخچال ال جی باید توسط افراد متخصص و مجرب انجام شود. چرا که آن‌ها به‌خوبی با تمام قطعات و سیستم این دستگاه‌ها آشنایی دارند و می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یخچال شما را تعمیر کنند.

شما با سپردن تعمیر یخچال خود به مراکز تعمیراتی معتبر مانند دماسایت، می‌توانید از بابت کیفیت خدمات و تعمیرات یخچال خود مطمئن باشید. باید اشاره کرد که برای تعمیر اصولی، تعمیرکاران باید با عیوب اصلی این دستگاه‌ها آشنایی داشته باشند تا بتوانند به‌سرعت، عیب‌یابی را انجام دهند.

اگر به دنبال سرویس کار ماهر هستید و یا می خواهید تعمیرکاری را با قیمت مناسب برای تعمیر یخچال ال جی در تهران پیدا کنید و انتظار دارید کار شما با بهترین شکل و طبق استاندارد های جهانی انجام شود

دماسایت بزرگترین مرکز تعمیر یخچال ال جی با داشتن تعمیر کار یخچال متخصص و با تجربه آماده ارائه کلیه خدمات سرویس و تعمیر یخچال در سراسر تهران و شهرستان ها می‌باشد. ما با توجه به داشتن شعب فراوان در سراسر تهران در نزدیک‌ترین مکان به محل زندگی و کار شما قرار داریم و با اولین تماس شما یکی از بهترین و متخصص ترین تعمیرکاران یخچال شهر را برای عیب یابی و تعمیرات یخچال شما اعزام خواهیم کرد.

مهارت های لازم برای یک تعمیرکار یخچال عبارتند از :

  • تعمیر یا تعویض موتور یخچال
  • تعمیر یخساز و آبسردکن یخچال فریزر
  • تعویض یا تعمیر چراغ یخچال فریزر
  • برطرف کردن اتصالی های برق و مشکلات مربوط به آن
  • برطرف کردن خطر برق گرفتگی یخچال
  • تعویض قطعات معیوب یخچال با قطعات مرغوب و اورجینال
  • ارائه خدمات مربوط به قطعات داخلی یخچال های فریزر و تعمیر آن ها به جای تعویض و اعمال هزینه های مضاعف
  • تراز کردن یخچال در همان زمان نصب یخچال ها یا در موارد جا به جایی و برهم زدن تراز آن ها

مهمترین اصول ما در دماسایت

سرعت در ارائه خدمات

یکی از اهداف اصلی ما در مرکز تعمیرات دماسایت، حضور به موقع و عدم اتلاف وقت مشتریان می باشد.

book

ارائه ضمانت

در صورت بروز هرگونه مشکل برای دستگاه پس از خروج تعمیرکار ما، شما  می توانید از خدمات تعمیر رایگان ما بهره مند شوید.

phone

مشاوره و پشتیبانی رایگان

اصلاً یکی دیگر از اهداف ما در جهت سرعت بخشیدن به رفع مشکلات یخچال شما، ارائه راهنمایی های لازم بصورت تلفنی می باشد.

سرویس و نگهداری یخچال LG

 

مهندسانی که بر روی اجزای یخچال کار می ­کنند باید آموزش دیده و مجاز به انجام تغییرات باشند. تمام تعمیرات باید توسط سرویس کار یخچال ال جی مجاز و آموزش ­دیده صورت پذیرد. سرویس کار باید با اجزا و روش نصب کاملاً آشنا باشد.

یخچالها مانند سایر دستگاه ها متشکل از یک مجموعه متصل بهم از اجزا و قطعات است که در جهت رسیدن به یک هدف مشترک با هم در تعامل و ارتباط می باشند. با توجه به این تعریف مشخص است که خرابی در یک بخش دستگاه بر سایر قسمت ها تاثیر گذار بوده و موجب افت کارایی کل سیستم نیز می گردد.

یکی از خدمات تخصصی مجموعه دماسایت  ارائه ی سرویس و نگهداری یخچال ال جی به صورت دوره ای با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اجرایی می باشد. ما با برخورداری از کادر فنی مجرب که متشکل است از تکنیسین های با تجربه و کارشناسان متخصص، آماده ی خدمت رسانی به متقاضیان محترم در استان البرز،تهران و توابع خواهیم بود .

تا حد امکان در نگهداری و سرویس یخچال خود به صورت دوره ای کوتاهی نکنید این امر باعث افزایش میزان بازدهی دستگاه شما می شود و همچنین با سرویس یخچال از پرداخت هزینه های سنگین تر جهت تعمیرات یخچال جلوگیری می کنید.

چنانچه به دنبال یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعمیر یخچال در تهران هستید و می خواهید، این خدمات را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کنید، باید بدانید که ما تیم های مختلفی را در نقاط مختلف شهر داریم و به این ترتیب، می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که تعمیرکاران ما در سریع ترین زمان ممکن به محل شما خواهند رسید.

اطمینان به دماسایت

 

ما در شرکت دماسایت، از تعمیرکاران مجرب و با تجربه بالا برای تعمیرات انواع سیستم های سرمایشی استفاده می کنیم. فراموش نکنید که ما یک شرکت مهندسی و ثبت شده دارای تجربه بسیار بالا و رزومه موفق در این زمینه هستیم.  موارد زیر را در همه زمینه های تعمیرات و سرویس و نگهداری یخچال  از ما بخواهید:

  • برخورداری از ضمانت رسمی برای قطعات تعمیر شده و تحویل داغی
  • تصمین کیفیت تمامی کارهای صورت گرفته
  • امنیت اخلاقی و رعایت نکات اخلاق حرفه ای به دلیل نظارت مستمر
  • انجام تعمیرات در سریع ترین زمان ممکن در نقاط مختلف تهران
فهرست